Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

oh meiden...super lief, maar ik schaam me dood!!! Ik vind het echt heel lief wat jullie allemaal aanbieden, maar voel me echt bezwaard...als er hier pakketjes binnen gaan komen dan gaat manlief niet blij zijn. We hebben samen afgesproken dat we er niet veel over praten met anderen (behalve mijn vriendin) om te voorkomen dat mensen ons gaan/willen onderhouden. Er zijn zoveel mensen die niets kunnen kopen, die kunnen de hulp meer gebruiken dan wij.

Dat was niet de bedoeling van mijn stukje, was meer even stoom afblazen...ik ook altijd met eerst typen en dan nadenken! Sommige dingen moet ik gewoon voor me houden...

Meiden, geniet lekker van het mooie weer en het lange weekend!

Lieve meid, we gaan je ook niet onderhouden..we willen je gewoon een beetje helpen. Snap dat je man ( en jij! ) jullie trots hebben, maar laat dat een keer los en accepteer het eens als mensen wat willen doen voor je. Jij zou een ander toch ook helpen, als dat kon?

Barry werkt er hard genoeg voor, en jij bent druk op zoek. Het zijn jullie omstandigheden die nu even niet mee zitten. Een pak luiers gaat je leven niet veranderen, maar maakt misschien wel dat het allemaal even wat 'lichter' is.

En over andere mensen die het meer kunnen gebruiken..goed dat je er zo over denkt, maar we kijken nu naar jullie, niet naar andere mensen. Jij bent er ook altijd voor ons, dus zet die trots opzij!!!

Mijn ouders namen de afgelopen maanden ook weleens een pak luiers mee ( niet wetende dat er nog 40 op zolder lagen haha ) of wat rompertjes etc. Moest er even doorheen, maar toen was het toch wel heel fijn!

Dus..............................................................................

oke, respecteer ik, maar je ik vind alleen wel dat je juist hier niet na moet denken wat je typt.

Weet dat het aanbod geldt en als je er toch van gebruik wilt maken, weet je ons te vinden.....

lieve Marleen, we wouden je alleen helpen, maar ik respecteer hoe je erover denkt.

Romy komt vanmorgen met 38 grd uit bed, ze is een beetje pieperig, vanmorgen toch maar even naar bed gedaan en ze sliep ook gelijk maar nu wil ze niet. Ze ligt alleen in een luier maar zoals ik op de babyfoon zie is ze lekker in bed aan het stunten. Vanmiddag even met broer, schoonzus en neefje naar het strand geweest, daarna is Romy nog bij hun in het badje geweest en thuis ook nog eens in dr eigen badje hahaha

Ik ben echt ontroerd door jullie aanbod voor hulp..

Ik zal er nog eens over nadenken, tis denk ik geen kwestie van trots hoor..meer dat ik me schuldig voel..

Het was nooit mijn bedoeling om met mijn schrijven dit te veroorzaken.. Ik vind het fijn gewoon even van me af te kunnen typen, helemaal omdat we er dus verder niet over praten. ik zou het echt heel vreselijk vinden als bijv. vrienden of familie geen koffie meer komen drinken als ze weten dat we het alleen drinken als andere er zijn. Of dat ze het zelf mee gaan brengen ofzo.... Als er een collecte aan de deur komt, gaat daar ook nu nog altijd geld in, gewoon omdat ik vind dat we het goed hebben en er zoveel mensen zijn die het minder hebben.

Ik ben ook wel een beetje boos op mezelf dat ik me schaam om mijn kleding...ik roep altijd dat je naar de mens moet kijken en niet naar het omhulsel en nu handel ik daar toch een beetje naar..

Jeetjke zeg...ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat ik allemaal bedoel.

Maken jullie je maar geen zorgen om mij (ons), ik zorg dat ons mannetje niets te kort komt en wij redden ons echt wel!

Soms moet je het gewoon ff kwijt, misschien juist omdat je er met vrienden en familie niet over praat. Maar het is er wel. En meestal kun je het allemaal wel aan, maar soms is het allemaal gewoon even niet leuk.

En ik weet dat je zorgt dat je knul niets tekort komt, maar jij bent net zo belangrijk! Als mama het goed heeft, dan heeft Tygo dat ook, en andersom. En goed hebben zit 'm niet in een goedgevulde bankrekening, maar het is wel fijn als je normaal je boodschappen kunt doen en af en toe een shirtje kan kopen. Niet omdat je het nodig hebt, maar gewoon, omdat het leuk is.

Als je niet wilt, dan respecteer ik dat. Maar voel je alsjeblieft niet schuldig! Ik weet heus wel dat je dit niet hebt willen veroorzaken, maar als we elkaar een beetje kunnen helpen...

Denk er nog eens over, ok?

En voor nu...geniet van de zon, die is gratis en nog lekker ook!!!

Nee kar, Romy is niet bang voor dieren, mn ouders hebben een klein hondje, me broer heeft 4 katten en mn vriendin heeft een grote hond en ze is geen enkele bang.

Vandaag Romy weer lekker in het badje geweest, ja ze kan niet veel anders doen met dit weer, gelukkig vindt ze het heel leuk en kan ze heel geconcentreerd bezig zijn met een gietertje en een klein emmertje.

Het slapen savonds gaat wel wat moeizamer maar dat ligt aan het weer, hebben we zelf ook problemen mee

Wat een leuke foto's zeg! Heerlijk he die waterpret!

Tygo heeft ook genoten van het badje..nouja, schelp. Die kreeg hij op zijn verjaardag, als zandbak, maar aangezien meneertje alles opeet lijkt zand me nog niet zo'n gioed idee. Wel ideaal als badje dus voor nu.

Ik moest wel vreselijk lachen...Tygo zat te spelen met van die vormpjes en ging elke keer op zijn knietjes en weer zitten.. Precies op zo'n vormpje...hij trekken aan dat ding, maar kreeg hem er niet goed onderuit...toen hij weer opstond had hij het vormpje in zijn billen staan.. hahahah.

Ook al is de zon nu ver te zoeken, lekker is het wel buiten. We fietsen veel samen. Boodschapjes doen, poezen eten geven, bij oma een kusje brengen, dieren kijken..hij geniet enorm en ik ook!

Hij slaapt nu na zijn broodje zo'n 1,5 tot 2 uurtjes en 's nachts gaat het super! Steeds vaker komt hij helemaal niet en anders 1 xtje en..meestal pas na half 8 wakker 's ochtends! Ben trots op onze kleine grote man!

Ik kreeg vandaag goed bericht, mag a.s. maandag op sollicitatie komen!!! hele leuke functie, goed salaris en in de buurt...duimen dus dames van 10 tot 11! Minder leuk is dat mijn vriendi vanaf vakantie belde..ze had haar salaris nog niet ontvangen en belde daarom haar werkgever.. Toen kreeg ze te horen dat ze d'r baan kwijt is...bedrijf heeft het niet gered. Shit! Zwanger van de 2de, auto inleveren, kinderopvang opzeggen en stuk minder inkomsten...denk dat ik straks dat pak luiers maar weer terug ga brengen!

He Marleen, gefeliciteerd, hier duimen we voor je hoor!!!!

Hier gaat 1 slaapje nog  niet zo goed, Romy slaapt netjes tot ong 6.30 maar om 11 uur is ze echt wel moe. Ook als we iets gaan doen zoals boodschappen kunnen we het niet rekken, want dan krijgen we zoiets

Foto-M6GQ3NB7.jpg

En ze was echt helemaal van de wereld, kon haar er gewoon uithalen en op de bank leggen, werd niet wakker, nergens van.

En als we het kunnen rekken en ze om 12.15 op bed ligt, komt het weleens voor dat ze ergens wakker van wordt, en dat is dan meestal te vroeg, vandaag was het van de kliko reiniger(Blizz of BDR), wakker nog voor 14 uur, en dan is het een lange ruk tot 19.00. Ik moest vandaag tot 17.30 werken, kwam thuis en het eten was bijna klaar, maar Romy wou niet eten, paar hapjes bloemkool, 2 hapjes aardappel en 3 hapjes danoontje, en net voordat ze naar bed ging 100 ml pyamapapje.

Nu zitten we weer te twijfelen of we weer terug moeten gaan naar 2 slaapjes of toch vol blijven houden op 1 slaapje???

We hebben ook leuk nieuws, maandag gaat de aannemer beginnen aan onze damwand!!! Wij wonen doodlopend en aan de achterkant hebben wij een sloot, wij hebben een stuk tuin, dan een trap naar beneden en daar hebben we nog een stuk tuin. Wij wilde graag dat stuk erbij trekken, maar dat is vrij prijzig. Onze buren hebben het ook en je hebt dan echt een groot stuk tuin erbij, en wij zitten daar nooit beneden aan de sloot. Maar maandag is het dus zover... ze zijn 2,5 dag bezig met 2 man, en alles moet door het huis, luchtslangen enzo. En aangezien Romy niet zo fan is van harde geluiden ga ik 3 middagen met haar naar mn ouders zodat ze daar kan slapen. En ik heb vanaf maandag lekker 3 wkn vakantie!!!! Vriendlief heeft een weekje later vakantie

Wow Marleen, maandag een sollicitatie!! Wat leuk! Als wat, en is het bij je in de buurt? Ik duim voor je, het is je zo gegund!

Wat een naar nieuws voor je vriendin..geen salaris, geen auto, geen opvang oh oh en dan ook nog zwanger van de 2e..dat is heftig hoor! Ik zou idd dat pak luiers maar terugbrengen :(

Heerlijk he, dat gerommel in de tuin! Die kindjes zijn het meest gelukkig met zand, water etc Hier hebben we ook heerlijke dagen in de zon achter de rug.

Michel had vandaag de boys en baalde dat het lekkere weer voorbij was. Maar in huis hebben ze zich ook goed geamuseerd. Ik kreeg voortdurend foto's doorgemaild van Koen en Thijs die gillend van de lach achter elkaar aankropen, een leuke onderbreking tijdens m'n werk!

Kinderwens, dat lichte slapen herken ik wel. Sliep Koen eindelijk, kregen we reclame in de brievenbus en jahoor, meteen wakker. Nu maar een nee/nee sticker op de brievenbus. Hij slaapt nu diep, maar op een of andere manier was dat niet het geval in de overgangsfase van 1 naar 2 slaapjes.

En Romy hangt er dus nog echt tussenin, ene keer lukt het wel met 1 slaapje, andere keer heeft ze 2x nodig. Zou niet standaard naar 2 slaapjes gaan, maar het echt per dag bekijken. Ze ziet er trouwens wel lief uit in d'r wagen :)

Morgen eerste dag van Michel!! Hij ( en ik ) vindt het wel spannend hoor.

Koen heeft van z'n oppas een indianentooi gehad ( lieve meid, koopt ze van die paar oppascenten nog een tooi voor hem ook.. ) en loopt voortdurend als een kleine Hiawatha door het huis. Zelfs in de supermarkt moet die tooi op..schattig hoor, maar er zijn grenzen haha

Kinderwens, wat schattig zeg in de wagen...zo tref ik Tygo nou nooit!

Ja lastig he die slaapjes...ik denk inderdaad dat je het per dag moet bekijken. Tygo slaapt tegenwoordig minimaal tot 7 uur half 8, dus dan rek ik echt wel tot minstens 12 uur, liefst half 1. Hij slaapt niet echt heel lang, zo'n 1,5 uur en is dus rond half 2/2 uur weer wakker. Tot 19.00 uur is dan wel lang voor hem, maar als hij rond etenstijd lastig begint te worden is het eten juist weer een goede afleiding. Na het eten is hij weer vol powerrrrrrr hahahha

Gaaf joh, jullie iegen damwand! Is even vervelend met het klussen en herre, maar als het straks klaar is..

Oeh je hebt bijna vakantie! Hebben jullie leuke dingen in de planning tsaan?

Suzy, hoe was de eerste dag van Michel? Hoop dat het allemaal is meegevallen en dat hij het leuk heeft gehad!

Wat schattig trouwens dat hij foto's doorstuurt van jullie boeffies! Lijkt me inderdaad erg leuk om tussen het werken door te bekijken, geeft vast een big smile op je gezicht! Maar van mij mag het inderdaad wel weer lekker weer gaan worden, heerlijk hoor buiten!

Lief, ik probeer van het weekend even je PB te beantwoorden!

Ja ben echt blij dat ik mag komen maandag! Het is voor de functie van thuisbegeleider/ambulant hulpverlener voor een grote zorginstelling. Het is een HBO functie voor 24 uur, met bijbehorend salaris (ietsje meer dan ik met 32 uur verdiende..). Je gaat dan bij mensen thuis aan de slag in de begeleiding van de dagelijkse rompslomp: problemen met kids, overlijden van een familielid (pa of ma bijv.), verzamelaars (waar je door de brievenbus naar binnen moet hahah), psychische problematiek etc. Het is in mijn eigen gemeente en omstreken, dus bekend terrein! Ik schreef veel op het borstvoedingsforum en daar leerde ik een vrouw kennen hier uit de buurt, zij werkt daar ook. Heel grappig, worden we misschien collega's! mar zij kan mij dus al wel meer vertellen over haar sollicitatiegesprek, handig hoor!

ben al druk met de voorbereiding, casussen doornemen etc.. ben best wel zenuwachtig en hoop dat ik het niet ga verknallen!

Vanmiddag komt mijn vriendin thuis, dus heb even boodschapjes voor haar gehaald en bloemen (ze is jarig vandaag). Straks dus met ATygo dioe kant op, ramen open zetten, katten bevrijden, stofzuigen, dweilen....

Fijn weekend allemaal!

Zo ik heb heerlijk vakantie nu, 3 weken lekker niet werken, heerlijk!!! We gaan in de laatste week een midweek naar de Kempervennen, heb er nu al zin in, heb al even op internet zitten kijken wat er allemaal een beetje in de buurt te doen is, we willen zoiezo een dag naar de dierentuin ofzoiets, ik kwam uit bij Dierenrijk. Ik ken het zelf niet, maar hoor om me heen dat het heel leuk is, heb even een brochure aangevraagd zodat ik het allemaal even want makkelijker kan bekijken.

Suzy, hoe is het Michel bevallen vandaag????

Mn vriend heeft sinds kort een nieuwe telefoon en dat kan hij mee Whatsappen dus als ik aan het werk ben krijg ik regelmatig leuke foto's van Romy doorgestuurd, of ik stuur leuke foto's aan hem door als hij bijv aan het werk is. Zo is ze van de week een half uur bezig geweest om te proberen of ze papa's vest aan kreeg en toen het haar eenmaal gelukt was heb ik gelijk een fotootje ge whatsappt naar mn vriend hahahaha.

En Marleen, positief blijven he, we duimen allemaal voor je maandag!!!!

Hey meiden.. ik heb heel lang niet geschreven, heb het veel te druk hahaha .. ben ceremoniemeester bij het huwelijk van een goede vriendin dus dat kost n hoop tijd.. werk druk.. massimo druk hahaha ..

hier gaat alles eigenlijk gewoon lekker zn gangetje.. massimo slaapt nog steeds niet altijd door... vanacht was het weer drama.. steeds wakker huilen en nog meer huilen als ik wegliep dus maar wer naast me neer gelegd... maar de 2 nachen daarvoor weer helemaal doorgeslapen.. het wisselt hier dus heel erg.

verder heeft Massimo al 3 tanden nu.. hij staat, trekt zich op, kruipt en gaat als een malle door de huiskamer.. hij zet nog niet echt pasjes langs de tafel ofzo maar dat komt wel..

ovr 1.5 maand wordt hij alweer 1.. ik heb de uitnodigingen al gemaakt en die ga ik volgnde week versturen.

over 2 weken gaan we op vakantie naar italie. een week lekker met zn 3tjes in een appartment en daarna nog een dag of 4 naar de familie van mijn man. heb er heel veel zin maar ben benieuwd hoe het allemaal gaat ook in de auto.. zijn er hier al meiden op vakantie geweest met hun kids ?? hebben jullie misschien tips??

@ marleen, wat een vervelende sitautie zeg. ik begrijp dat je je bezwaard voelt om misschien hulp te aanvaarden... maar aan de andere kant is het natuurlijk hardstikke fijn dat iedereen hulp aanbiedt. bij dez ook vanuit mij: als ik je ergens mee kan helpen dan doe ik dat graag voor je !! inderdaad, luiers, eten enz enz.. help je graag..

wat worden alle kindjes al groot he, als ik zo al die fotos zie.. het gaat allemaal zo snel.. ik zie het al aan massimo.. die wordt nu ook bijna 1 jaar.. de tijd gaat zo snel allmaal.. ik weet nog wel dat massimo werd geboren.. pffff..

ik vind het wel steeds leuker worden hoor.. je kan nu echt met de kids spelen en contacten en ik moet ook wel veel om massimo lachen.. gister wilde hij weer van alles van de tafel pakken. ik na 2 x nee zeggn hem om zn billen zetten zodat hij zat gaat ie keihard lachen.. maakt er gewoon een spelletje van. toen moest ik ook lachn kon optijd mijn hoofd wegdraaien zodat hij het niet zag hahaha.. gek kind..

fijne zondag allemaal en ik hoop weer wat vaker mee te schrijven.

Ciao xxx Didi

Hey Meiden,

Ik zat eens zo te denken he....over de crisis enzo en ook hier lees ik veel dat mensen er, net als ons trouwens, last van hebben.

Ik heb nog wel wat leuke kleding liggen maat 36, maar dat gaat niet meer lukken na de zwangerschap van tweeling haha.

Vroeg me af of er meiden zijn die bijv een leuke stoere gave spijkerrok hebben liggen en willen ruilen van maat?

Heb nu 38. Mag natuurlijk ook wat anders zijn.... IK heb bijv gave rok van replay maar 36.

Ik dacht is te proberen toch? Leek me wel een geinig idee.

Liefs Lief

Missd, wat leuk weer iets van je te lezen! Ja het is druk he, met een kleintje. En dan je werk, huis, man en vrienden en familie. Ik denk weleens, wat deed ik vroeger in vredesnaam met mijn tijd en geld?!?

Leuk dat je zelf een uitnodiging hebt gemaakt. Wij hebben dat ook gedaan, maar zie dat weinig terug in de vriendenkring. Verwacht je veel mensen?

Qua vakantie..wij zijn met Koen naar Normandie geweest toen ie vijf maanden was. Dan was een uurtje of vier achter elkaar het maximale, daarna had ie er genoeg van en lasten we een pauze in. Toen hij 14 maanden was zijn we naar Canada geweest. Daar veel gereden. We probeerden de grootste stukken tijdens zijn slaaptijd te doen, en als hij wakker was regelmatig stops. Heb geen dvd's gedraaid of kindermuziek. Wel had ik een zak kinder rijstwafeltjes en een heel assortiment knuffels onder handbereik. Soms reden we drie dagen weinig, en soms een hele dag. Zolang er maar voldoende pauzes in zaten, ging het goed. En de pauzes deden we dan op leuke plekken. Dus aan een beekje, of koffie drinken bij een diner, had ie genoeg indrukken. Je moet je reistempo terugschroeven, dan kom je eigenlijk al een heel eind. Ben benieuwd hoe het gaat!

Kinderwens, dat What's app is geweldig he! Ik krijg op die manier veel foto's doorgestuurd als ik aan het werk ben. Of soms een filmpje. Lekker hoor, drie weken vrij! Morgen beginnen ze aan de damwand? Hoop ik dat het weer wel wat beter is dan dit..anders wordt het een flinke modderboel.

Marleen..al druk in je hoofd bezig met morgen? Ik duim voor je hoor! De baan klinkt goed, en 24 uur is toch wat je wilde qua uren?

Hoe is het met je vriendin?

De eerste dag van Michel ging goed. Rondleiding gehad, en zijn kamergenoten leren kennen. Twee mannen, ongeveer zelfde leeftijd, en ook allebei kindjes in de luiers. Dus dat schept toch wel een soort van band :) De sfeer is goed, dat is altijd prettig. Morgen is dan de eerste echte werkdag, dus dan start het haal en breng circus en de ochtend stress hier..Michel bracht ze de afgelopen maanden naar de opvang, dus zal even wennen zijn.

Nou ja, we zijn toch al vroeg wakker :(  dus daar zal het niet aan liggen.

Lief, goed idee, alleen pas ik niet meer in maatje 36..Na twee zwangerschappen is het een 38 geworden. Met zwembandje haha

Oh, van de week vroeg een collega van andere afdeling of ik weer zwanger was...nou die kwam even binnen hoor..! Weeg verdorie minder dan voor mn laatste zwagerschap. grrrrrrrrrr

Mssd, wat leuk weer van je te horen! Je bent dus een bezig bijtje zo te lezen! Maar wat gaat de tijd hard he...Massimo ook alweer bijna 1 jaar... ja en dan ga je terugdenken aan het vorige jaar. Leuk hoor die uitnodigingen, hebben wij ook gedaan, leuke reacties gekregen. Weet je al hoe je het gaat vieren? Ik had me zeer verheugd op het taartmoment...maar na 2 keer slaan en proeven van de slagroom was het gelijk klaar...ons gekke kind lust geen slagroom hahahahhaha Hij is echt van de hartige snoeperijen! Vakantietips heb ik niet voor je, daar doen we niet aan hahaha Wij zijn van de dagjes weg of eens een weekendtje, we wonen zo mooi dat het elke dag wel vakantie lijkt (met mooi weer tenminste!)

Lief, idd een goed idee, maar maatje 36....dan heb ik er 2 nodig voor elk been 1  :P hahahhaha..Helaas zit ik daar dus ver boven...Misschien eens bij een 2de hands kleding winkel je oude kleding inleveren? Daar heb je ook vaak leuke dingen in de goede maat en ben je van je oude af..

Suzy, wat fijn dat het Michel zo goed bevallen is. En tja overeenkomsten met je collega's is altijd fijn, begrijp je elkaar tenminste een beetje! Hoe was de ochtendstress?? Oh meid, waarom bel je niet eens naar dat nummer van mij...baadt het niet, schaadt het niet...wij zijn er zo ver mee gekomen. Ben zoooo trost op ons mannetje hoe hij nu slaapt!

Als ik je berichtjes lees dan voel ik weer precies hoedat was...pffffff..

Vanochtend het gesprek gehad! Spannend, helemaal nu ik aan beide kanten een dubbele ooronsteking heb, keelontsteking en voorhoofdholtontsteking...lekker dan...40 graden koorts...heb ik weer!

Vanmiddag terug naar de huisarts, hopelijk een kuurtje mee! Maar goed, het ging wel goed voor mijn gevoel. Goed kunnen motiveren, enthousiastme kunnen overbrengen...kreeg veel casussen voorgelegd, das altijd even lastig. Veel vaktermen komen er langs en zo veel doelgroepen..maar goed ik wist op alles een antwoord en het waren praktijksituaties van de dames waar ik de gesprekken mee had. Die vertelede dus gelijk dat ze hetzelfde hadden gedaan en zeiden zelfs: oh, dat is ook nog een goede tip hahahah. Nu maar hopen dat de rest van de kandidaten gaan stotteren, geen antwoord weten, uhhh en nog meer van dat! Morgen eind van demiddag/begin van de avond krijg ik te horen of ik door ben naar de 2de ronde. Dan ontmoet je ook de manager...en heb ik gelijk woensdagmiddag daar een gesprek... duimen meiden!!!

Wow Marleen ja zeker gaan we hier allemaal voor je duimen. Goed dat het gesprek zo goed ging, ook al ben je zo te lezen flink beroerd!

Laat maar weten hoe het verder is gegaan!

Succes!

Nou Kar, woon in Zuid Holland en we hebben de halve dag stevige regen gehad, die lui die bezig zijn met de damwand zijn zelfs gestopt en gaan morgen met een mannetje meer verder!!! Hopelijk blijft het morgen droog want ook het zand komt morgenochtend.

Marleen, hier duimen we nog hard met je mee. Weet je hoeveel andere kandidaten er zijn??

Missd, hier geen tips over met de kleine op vakantie aangezien we nog niet verder dan gewoon in NL zijn geweest. Mn broer en schoonzus gaan volgende week met hun kleine van 15 mnd met de auto naar Italie, ze gaan snachts rijden begreep ik van mn schoonzus

Oh oh die Sepp, het wordt zeker tijd dat ie gaat lopen! Als ik de berichten over hem lees, dan kan het volgens mij niet lang meer duren eer ie zijn eerste stapjes los zet.

Marleen, klinkt als een goede sollicitatie. Je was goed voorbereid begrijp ik, daar scoor je altijd punten mee. En dat met die ontstekingen!! Ik had anderhalve maand terug voorhoofdsholte ontsteking, nou....pijn!!!! Zelfs toen het ergste allang weg was nog drie weken hoofdpijn gehad. Alle respect dus dat je een goede sollicitatie hebt gehad terwijl je je zo beroerd voelde!

En ja, misschien moet ik maar eens gaan bellen naar dat nummer. Michel en ik lopen intussen behoorlijk op ons tandvlees. Je concentreren op je werk kost veel energie als je eigenlijk kapot bent. En geduld is inderdaad ver te zoeken. Zaterdagochtend zat ik om 05.15 beneden, chagerijnig!! We wisselen het nu af, ene ochtend gaat Michel, andere ochtend ik. De bovenblijver gaat dan naar de logeerkamer op zolder. Ach, heb in ieder geval geen stress bij het weggaan. Vanmorgen was het mijn beurt. Om 06.30 was de vaatwasser leeg, Thijs klaar, ik aangekleed en in de make up, wasje uitgehangen en doos duplo besteld op marktplaats. En toen duurde het nog anderhalf uur eer ik weg mocht haha

Marleen, hoe zat het ook alweer..kwamen ze bij je thuis? En volgens mij wilden ze geen geld, of hoe zit het?

Kar, jij (of liever gezegd Sepp) is een record aan het breken met broeken verslijten volgens mij! Maatje 80 al..hier zitten we nog in 74 en das nog te ruim.. Maar wel handig dan he die garageverkopen of rommelmarkten! Zonde om nieuwe spullen te kopen als het zo kapot is! Het valt hier nog mee gelukkig, zijn meer kalere plekken dan gaten hahaha. ygo is nu vooral bezig om overal langs te lopen dus veel kruipen of tijgeren doet hij niet. Ben benieuwd wanneer Sepp gaat lopen! En Lieke? verslijt die ook zovel of is ze netter op haar spulletjes?

Het is inderdaad een baan in de gespecialiseerde zorg, je werkt met alle lagen/problematiek dioe je in de maatschappij tegen komt. Maar vooral psychische problematiek, ADHD, Borderline, Autisme, Biopolaire stoornissen, dementie...dus afwisseling zat inderdaad! Ik zou dan de jongste in het team worden, meeste zijn toch ouder in dit vak.

Kinderwens, oeh das balen dat ze moesten stoppen met werken..hopen dat het vandaag wel lekker opschiet. Hier heeft het gisteeren ook alleen maar gegoten en nu is het droog!

Suzy, ohh heb zo met je te doen...ok, je hyuishouden is wel optijd klaar 's ochends  ;), maar tis gewoon echt heel zwaar dit! Je geduld raakt op (weet je nog mijn uitbranders naar Tygo. :-[..) en je bent gewoon jezelf niet meer.

Ik zal je het nummer en de naam even in een PBtje sturen hahaha niet de bedoeling dat iedereen er gebruik van gaat maken... Maar je belt eerst op en zegt gewoon dat je een zoontje hebt van X aantal maanden met een enorm slaapprobleem en dat je er doorheen zit. Meer hoef je niet te zeggen, dan begint ze vanzelf wel te vertellen...

Bij ons is ze thuis geweest nadat we al meerder dingen verandert hadden op haar advies en niet het resultaat boekte wat we wilden. Andere kleinere probleempjes waren wel weg, maar niet het slaapprobleem. Dus toen heeft ze alles dus gecheckt op straling etc. Daarvor vroeg ze 80 euro, maar dat kan ook via een plattegrond die je haar toestuurt en dan weer met haar belt. Maar weie weet is dat allemaal niet nodig bij jullie en heeft ze zo al wat tips.

Tja, was inderdaad wel heftig het sollicitatiegesprek met zoveel pijn en koorts...ik voelde het tijdens het gesprek al, maar kon me haar ervoor doen, maar het bloed liep eruit...oeps! Huisarts pissig....preek gehad over veel te lang doorgelopen, gehoorbeschadiging, eerder moeten komen, zuinig op je zelf zijn hahahhaha braaf ja geknikt! Nu een kuur mee, pijnstilling van de morfine groep en nog antibiotica voor rechtstreeks in de oren...hoop dat het gauw beter wordt, heb gisteravond zelfs staan huilen van de pijn, en dat heb ik niet gauw!

Werde we vanmorgen toch wakker met 3 kloppende mannen aan de deur!! Romy had vanacht gespookt en we wisten dat de werklui er vroeg zouden zijn maar ze stonden om 7. 20 al voor de deur!! Snel uit bed gesprongen en de deur open gedaan hahaha. Het werk schiet al op, er zitten al 2 wanden in. Ik krijg regelmatig een up date via de Whatsapp want ik ben bij mn ouders thuis zodat Romy kan slapen. En thuis blijven met Romy is geen doen aangezien ze al heel de morgen bezig zijn om zand van voren naar achter te brengen, en dat door het huis heen!!

Hey meiden,

ff gauw een berichtje... ik ben door en zit nu bij de laatste 3..van de 50!!!

Tygo ligt nu op bed, ik heb me netjes aangekleedt (toch nog maar even een nieuwe blouse gekocht) en dan mag ik om 1.45 uur voor de laaste ronde....duimen dus!