Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

Heb wel een foto gemaakt van mn kortgewiekte schatje, maar is met mn mobiel en die krijg ik hier niet geupload. Heb iedere keer bij de kapper een foto gemaakt, ben nu vier keer geweest en dan zie je per foto hoe anders hij keer op keer is.

Tja dat bijten...grrr hij kwijlt ook erg, dus wie weet komt er wat door.

Guest tanja1969

oooo snoespoes

wat een schatje zeg.... mooi kereltje!!!!

liefs Tanja

Snoespoes, jij dus ook een kattengek hahha...jaja, nu hebben we er nog maar 2..Barry had gisteren al bedacht dat er maar weer 2 broers bij moesten. Die had ik niet zien aankomen hahaha, ik had al wel stiekum gekeken in het asiel (via internet) naar 1tje, maar 2...ik weet het nog niet!

Ik vond het niet echt eng hoor Tygo en Motortje..ik vond het juist heel natuurlijk en mooi. De wereld is voor die kleintjes wat het is zeg maar, ik leer daar echt elke dag van.

Hij was (en is) inderdaad een slechte slaper...eerste 6 maanden gemiddelt 15 tot 20 keer per nacht wakker. Ik was ten einde raad, helemaal de weg kwijt en begon zelfs dingen te zien die er niet waren vanwege hjet slaapgebrek. Na 6 maanden en vele therapien verder hebben we een babyfluisteraar ingeschakelt. Zij is hier geweest met haar man en toen gingen we in sprongen vooruit, naar 8 keer per nacht, 5 keer, 3 keer en nu gemiddelt 1 of geen keer. Tenzij hij dus ziek is zoals nu al ruim een week. maar voor hij ziek werd heeft hij bijv. 8 nachten achter elkaar doorgeslapen.

Ach, ik ben tevreden met hoe het nu gaat!

Wat een heerlijk mannetje heb je zeg! Wat een knapperd! Als ik een dochter had gehad, dan was hij bij deze uitgehuwelijkt! ;D Maar hoe is het verder met Stef? Hoe is zijn ontwikkeling geweest? Kruipt hij of loopt hij al stapjes ergens langs? Hoeveel tandjes heeft ie en slaapt ie goed? Kortom, ben erg benieuwd naar het karakter en dergelijke van jullie mooie vent!

Suzy, leuk dat je elke keer foto's maakt bij de kapper! We zien Koens korte koppie vast wel op een andere foto!

Volgens mij hoef ik met Tygo as naar de kapper als hij 5 is ofzo....zijn haargroei is niet echt om over op te scheppen hahahha, maaaaaaaaarrrrrrrrr hij heeft wel een baar ontzettend schattige krulletjes achter op zijn koppe, net als mama! :love2:

Whoeheeee heb net vakantie geboekt!!! In september 2,5 week naar Spanje. Ben er helemaal hyper van tralala

Zo dus als Barry z'n zin krijgt straks twee poezebeesten erbij..gezellig hoor, ben jaloers op je!

he he en niet Stef inpikken als potentiele schoonzoon, ik wil 'm ook wel! En Kar en Kinderwens gaan voor, want die hebben een serieuze kandidaat voor 'm :)

Leuke foto Kar!

heeejuuuhhhh SUZY.....ik heb hem als eerst vastgelegd als schoonzoon he...dusse nu geen andere kandidaten voorstellen! ;)

Wat heerlijk dat je een vakantie hebt geboekt zeg! Vertel vertel...aan zee?, hotel?, all inn?, vliegen?

Lekker genieten met je gezinnetje!

Kar, briljant die foto! Ik zeg: koop een paar cavia's joh! Heb je veel vermaak voor ze, kan jij ernaast gaan zitten met een boek! wij hadden vroeger dwerghamsters. Die zaten in de tafel in de woonkamer hahahha. Zo'n grote glazen(vitrine)tafel van 2 bij 1 meter. Hadden we een heel gaaf tafereel in gebouwt..hahaha 1 witte dwerghamster in die gigantische tafel...als god in frankrijk zeg maar. De katten konden zich er uren mee vermaken! En het was leuk want je had altijd wat te zien als je in de woonkamer zat. Hij reageerde ook als je je kopje op tafel zette etc! Zijn record met pijnboompitten was 41 stuks! Allemaal tegelijk in die wangen, werkelijk geen gezicht!

Lekker hoor Suzy waar ga naar toe in Spanje?? Zou ik ook helemaal hyper van worden hihihi, heb je gezien hoeveel graden het daar is!!

Komt gisteren de post binnen, ik kijken nou niet zoveel bijzonders, ik open gemaakt ook de post van vriendlief, zag eruit als reclame, staat er in de brief:

Betreft: beeindiging dienstverband, dus ik ging al helemaal uit mn dak!!!

Middels dit schrijven zeggen wij tussen u en ons bedrijf bestaande arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd , rekening houdend met de wettelijke opzegtermijn van twee maanden, op. Als gevolg van deze rechtsgeldige opzegging zal uw laatste werkdag 12 september zijn. Nou toen ging ik helemaal door het lint.

Bleek het een stunt te zijn van de FNV, er stond toevallig vandaag een heel stuk in het AD, en er lag een excuus brief van de FNV in de bus vanmiddag

Oh die brief van het FNV heb ik ook gezien!! Ja dan flip je toch helemaal! Nou dit gaat ze leden kosten denk ik.

ja het is nu warm in Spanje, straks misschien ook wel, maar dat zien we dan wel weer. We gaan naar de Costa Dorada, anderhalf uur onder Barcelona. Is op een camping direct aan het strand, dus dat is perfect. We hebben een luxe lodgetent geboekt. Echt ongelofelijk, is dus een lodgetent met twee slaapkamers, badkamer, keuken, houten vloer, vaste kasten en veranda voor....driehonderd euro!!!! Da's toch geen geld.

We gaan niet vliegen, maar met de auto. Dat scheelt toch wel heel veel geld. En aangezien we heel hard gaan sparen om volgend jaar misschien een mooie reis te kunnen maken, houden we dat geld liever in onze zak.

Dit is perfect, kan Thijs lekker slapen en kan een van ons al met Koen naar het strand wandelen. Heb er zin in!!!!!!!!!

Die hamstertafel had ik wel willen zien Marleen!

Misschien moet Snoespoes maar even haar oordeel vellen over wie Stef mag hebben.

Weer even een paar foto's van mijn schatjes..

Foto-ENJJERQ3-D.jpg

Koen aan het spelen, met haarspeldje in ( maar zie je niet goed )

Foto-ORBTZXU7-D.jpg

Thijs on the move!

Foto-HCXKJZNW-D.jpg

Foto-RQLWZAUQ-D.jpg

Foto-WU8L6ANE-D.jpg

Brandweerman Koen

Heb er nog eentje van Koen met speldje, en een flinke blauwe plek.

En mn opgeruimde huis...dat hoor ik ook altijd van vriendinnen ( en een schoon huis hebben en zelf koken voor je kinderen, heb je soms stiekem een tippi wan ingehuurd..) maar ik vind het echt nog wel meevallen. Heb gewoon een kast waar veel in kan haha

Zoooo Koen net even op de gang gezet, die ging een boekje kapot scheuren grrrrrr

Foto-BLBVNMJ6-D.jpg

Hey hallo dames.

Hahaha, zo te horen krijgt Stef straks geen aandacht te kort van zowel de dames als de heren  ;D

Waar hij straks mee thuis komt laat ik aan hem over, haha, maar ik zal jullie foto's bewaren  ;)

Wat een ontzettende leuke foto's van de andere kids!

Die van Sepp en Lieke, haha GE-WEL-DIG Kar!!!

Die van Koen zijn ook zoooooo schattig  :love2:

Vooral die in zijn stoere brandweerman pak en die met dat speldje :D

Thijs heeft ook van die mooie bruine ogen.

Wat een heerlijk ventje om te zien zeg!

Stef lijkt helemaal niet op mij (helaas)  :-\

Sommige mensen vroegen zelfs of ik niet begon te twijfelen of alles wel goed is gegaan in het ZH.

Daar heb ik nooit aan getwijfeld en gelukkig zie ik toch ook wel een paar dingentjes die hij van mij heeft dus dat komt vast wel goed  ;D

Hij lijkt nog het meeste op zijn opa (de vader van mijn man) die is namelijk half indonesische  :)

Voor de rest is Stef een heeeeeerlijk mannetje maar wel echt een dondersteen.

Bij het woord "NEE" kruipt hij er 10x sneller op af.

De radio ed. is momenteel echt een drama...

Verder verplaatst hij zich prima langs banken, tafels, muren en deuren door het hele huis.

Zo schattig om mijn kleine "krabje" al zijwaards door het hele huis te zien gaan  :love2:"

Sinds vorige week zijn na zijn 2 ondertanden nu ook eindelijk zijn 2 boventanden door :D

Hij heeft gelijk een heel ander koppie, haha.

Over nog geen 2 weekjes wordt hij alweer 1 jaar...

De tijd gaat zo ontzettend hard  :-\ maar ondanks alle ongemakken en beperkingen geniet ik zo intens van mijn mooie kereltje  :love2:

Ik heb nog heel vaak dat ik naar hem kijk en dat ik het nog steeds onwerkelijk vind dat hij MIJN eigen kindje is :D

Het is en blijft een schitterend WONDER!

Ohhh Suzy wat heeeeeeeeeeeerlijk!!!

Lekker op vakantie!

Echt een super vooruitzicht en iets leuks om naar uit te kijken.

Geniet vast van het er naar toe leven  ;D

Zo, Kinderwens, dat is idd schrikken zeg!

Wat een stelletje gekken daar bij de FNV!!!

Gelukkig is er niets van waar toch?

Hopelijk mogen wij ook eens gauw gaan genieten van de zomer want dit is echt bagger  >:(

Fijn weekend allemaal.

Liefs SnoesPoes

Nee Snoespoes het was niet waar, het was een brief wat er zou gebeuren als we een of andere akkoord krijgen. Ze dachten dat de mensen het wel zouden snappen als ze als afzender A. Pechtold zouden neerzetten en dat de datum waar het nep ontslag in zou gaan de datum was dat er iets van verkiezingen is in de tweede kamer.

Romy slaapt deze week smiddags erg weing, vandaag ging ze er laat in 13.15 sliep een kwartier later en was uur daarna weer wakker, en een rothumeur dat ze had. Gelukkig kwam mn zusje van 15 langs en toen was het weer goed. Gister middag sliep ze ook maar een uurtje, gelukkig slaap ze snachts lekker door. Vandaag wel weer laat in bed, ze ligt er net in, zijn even op visite geweest bij mn vriendin die had dr kledingkast opgeruimt en had een hele bigshopper tas vol spijkerbroeken voor me!!!

Nou, die datum en afzender is dan wel het laatste wat je ziet als je eerst zoiets leest!!!

Stef slaapt ook nog maar 1x en dan meestal 2 á 3 uur.

Ook hij was gister en ook vandaag weer na 1 uur wakker...

Zou het door het weer komen, haha?!

Stef ligt dan wel vroeg erin want anders trekt hij het niet.

Gister was het heel vroeg, 18.45 en vandaag 19.15.

Gelukkig slaapt hij ook goed door en wordt soms pas om 7.45 uur wakker!!!

Doet Romy dat ook?

En houd zij het zo lang vol 'savonds, of wordt ze dan humeurig?

Nu dus lekker languit op de bank zou ik zeggen, of ga je nu eerst al die broeken passen? ;-)

Nou Snoespoes, als we gewoon thuis zijn ligt ze meestal tussen 19.15/19.30 op bed, maar als we ergens op visite zijn kan dat wel eens later worden, ze heeft wel de laatste 2 nachten dat ze ineens snachts aan het jammeren is en als je dr oppakt slaapt ze gewoon nog en eergisteren moest ik er 4 x heen om even te kroelen en vanacht 2 x en ze slaapt dan gewoon tot 7 uur.

En ik heb eerst al die broeken gepast :D ;D heb wel weer 6 spijkerbroeken erbij

Zoo daar ben ik weer hoor, terug van weggeweest.

pff heb het veeel te druk dus vergeet me gewoon hier te melden haha..

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en massimo heeft het echt super gedaan !! ging goed in de auto, ging goed met de warmte was helemaal trots op hem. zo trots dat bij thuiskomst ik een grote auto voor hem heb gekocht waar hij mee kon spelen.

as zaterdag wordt mijn kleine dondersteen alweer 1..- pfff wat gaat de tijd snel zeg maar wat wordt het leuk nu.

Massimo heeft 6 tanden alweer,, kruipt heel de woonkamer door, staat, doet af en toe een stapje hihih hij wordt groot.

en het fijnste.. hij slaapt goed snachts ahhhh heerlijk is echt een verademing..:)

Jammer het van dit slechte weer, kan soms geen kant op pfff zit je maar binnen ..

Snoes !! fijn dat je er weer bent, had je gemist :)

He Missd, daar ben je weer!!

Hoe ging de lange autorit met Massimo?

ohooo en zaterdag alweer een jaar..Wat hebben jullie voor 'm gekocht?

missd, leuk weer wat van je te lezen!

Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad, super hoe jullie mannetje het heeft gedaan!

Hier dag 15 met koorts.... Tygo is nu dus al 15 dagen huilerig, hangerig, niet willen eten, zeer weinig drinken. Overdag slapen lukt hem bijna niet, alleen in mijn armen. Ik heb nu voor de zoveelste keer pissig de huisarts gebeld. Ze kunnen me wat met die prikken, tandjes en hoort erbij...ik vind dit niet meer normaal!

Om 16.00uur mogen we langs komen, dus ben benieuwd, zal wel weer weg gestuurd worden met het bezorgde moeder syndroom ofzo..

@Marleen, dat is niet fijn nee, en vooral als hij bijna niet eet en drinkt en slaapt dan is er toch wel wat aan de hand ijkt me zo!!

Ik herken die frustratie wel... Wij hebben ook vaak het gevoel dat ze het eerst nog via de telefoon willen sussen (terwijl je vaak pas Dan langskomen en dan weer worden gesust enz, heel vervelend en dan voel ik me ook niet serieus genomen, dan stuur ik vaak mijn man, die kan wat stelliger zijn.....Maar dan nog tegen die tijd dat het echt al zo lang slecht gaat en we allemaal op ons tandvlees lopen, dan pas worden we een beetje serieus genomen zo lijkt het.....

Sterkte ermee! Al geven ze maar een tip... Wij zijn ook wel eens bij de huisarts geweest terwijl ons dochtertje zo verschrikkelijk verkouden was, hoesten hoesten en nog eens flink hoesten. Toen kregen we per toeval van een andere moeder een tip voor een homeopatisch middeltje wat je bij de drogist kan halen, en het wekte ook! En dat soort tips mis ik als ik naar de dokterassistete bel, wel sussen (weer zo'n overbezorgte moeder) maar wat we dan kunnen doen dat is dan uitzieken......zucht!

Liefs Lief

He missd welkom terug!!! Alles goed gegaan op de vakantie??

Marleen, hoe was het bij de huisarts??? Gelukkig hebben wij een hele goede huisarts en ik mag altijd langskomen met Romy, hij weet inmiddels wel dat als Romy niet eet, slaapt en drinkt er meestal iets aan de hand is, keelontsteking of oorontsteking ofzo.

De huisarts neemt me gelukkig wel serieus, maar helaas krijg je die niet aan de lijn he hahahahha. De assistentes bekijken of er een afspraak wordt gemaakt en die zijn af en toe wel erg lastig...maar goed, over het algemeen genomen ben ik erg tevreden hoor! Tygo blijkt een fikse oorontsteking te hebben aan beide kanten en ook zijn keel is ontstoken. Longen gelukkig verder schoon, maar het verklaart dus wel waarom ons mannetje zich zo beroerd voelt! Zelf laatst nog oorontsteking gehad en ik kon wel janken, zo zeer...dus snap hem helemaal!

Kuurtje mee gekregen en nu maar hopen dat het gauw gaat werken...huisarts vond het ook veel te lang, 15 dagen.

oehhh vergeet ik helemaal te vertellen....a.s zaterdag krijgen we een nieuw karakter om toe te voegen aan onze roedel! Wit, 2 kleine zwarte wenkbrauwen, 2 verschillende kleuren ogen en heeeeeeeel pluizig en 9 weken oud...

:love2:  I'm in loveeeeeee  :love2: ;D

Oh je gaat weer kramen!!!!

mannetje of vrouwtje?

Och och dat arme kind, oorontsteking en keelontsteking..da's niet best!! Wij voelen ons daar al beroerd om, maar die kleintjes voelen zich nog veel vreselijker. Heb je antibiotica? Dan moet het morgen snel beter gaan.

ah vind het wel sneu hoor!

Ik mag altijd snel langskomen bij mijn huisarts, ik vind alleen dat ik er weinig mee opschiet. Het is altijd een heel verhaal met wat ie niet heeft, wat het zou kunnen zijn en wat we er eventueel aan kunnen doen ( meestal vrij weinig ). Na een kwartier getetter ben ik het spoor bijster en druip ik weer af.

Lief, wat is dat voor middeltje?

Koen is vrij vaak ziek ( vanaf dat de R in de maand zit ), een verkoudheid wordt bij hem bijna altijd een fikse ontsteking. Heb nu physiomer, en denk erover om van Ortica wat aan te schaffen, maar da's vrij prijzig.