Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

straks even met Romy naar de huisarts. Zo is ze wakker geworden:

Foto-GSXDIMZG.jpg

Foto-GKRFH6JC.jpg

Het enigste andere wat ze vandaag heeft gegeten is dat ze druiven heeft geproeft voor het eerst.

Heb maar foto's gemaakt want is al een beetje aan het wegtrekken, lijkt een beetje als of ze met dr gezicht in de brandnetels is gevallen.

Guest tanja1969

hey kinderwens,

lijkt wel of ze de bof heeft?

zulke dikke wangen en keel

je bent vast al naar de huisarts geweest enne wat heeft die gezegd?

hoop dat ze gauw opknapt.

liefs Tanja

Ja zal je net zien zijn we bij de huisarts is het weg. Gelukkig had ik foto's gemaakt en aan beschrijving( netalsof ze in de brandnetels is gevallen) hoorde hij gelijk al dat ze netelroos heeft. Hij zegt niets aan doen, maar nu net zag ik dat dr beentje ook onder zat dus heb daar maar talkpoeder opgedaan.

Suzy Q, ik ga ff in de kasten duiken om te kijken of we dat middeltje nog hebben, ...net gekeken maar het natuurlijk al op, ook al lang geleden, maar het is iets van VSM, iets wat de luchtwegen tot rust bracht en ook de verkouwdheid enz verlicht. OOk hadden we nog iets van VS, volgens mij in druppelvorm, wat ook als een soort antibiotica gebruikt kan worden. Ik denk als je het bij de drogist op appotheek navraagt dat ze het wel weten. Het hielp bij mijn dochtertje goed.

Liefs Lief

Netelroos?!? Hoe komt ze daar nu aan???? Jeukt dat niet ontzettend?

Goed dat je foto's had gemaakt!

Marleen, is het kuurtje aangeslagen? Rust in de tent?

Ik had Thijs in de box gelegd en ging even een fles maken, kom ik terug, heeft ie zich opgetrokken en zit ie op zn knieeen te stralen 'kijk wat ik kan!'. Vervolgens moest deze truc natuurlijk voortdurend herhaald worden, hij was er behoorlijk enthousiast over. Dus meneer kan zich optrekken. Ben benieuwd hoelang het nog duurt eer hij gaat staan, kan vast niet lang meer duren.

En.......tromgeroffel.......................................hij wordt al een week om 06.30 wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is toch wel een staande ovatie waard!!!!!

We slapen zelf ook steeds beter, hebben er vertrouwen in dat het op zn minst zes uur is en geen 04.30. Dus we beginnen bij te komen..ooooh wat lekker!

Kar, al cavia's aangeschaft??

Ja Suzy dat jeukt heel erg. Gisteravond snel nog even talkpoeder gekocht en haar daarmee ingepoederd, maar na 1,5 uur was ze weer wakker van de jeuk, uiteindelijk sliep ze om half 1, mijn wekker ging om 6 uur en toen was ze ook weer wakker. Vriendlief was vanmorgen thuis, maar ze was niet echt gezellig. Heel dr gezicht zat weer onder en dr beentjes ook, dus hij had ook nog gepoederd bij dr. Gelukkig was het niet druk op mn werk(supermarkt) dus mocht ik om 10 uur al naar huis( moest tot 12 uur) even snel naar de apotheek gelopen om te kijken of ze iets voor de jeuk hadden en heb nu een verkoelende gel gekocht. Nu zijn de plekken weer weer, ze ligt net voor de 2e keer op bed want 1 slaapje gingen we niet halen vandaag en dan hoop ik dat ze er vanacht niet zoveel last van heeft

Hey meiden,

Ff gauw een berichtje!

Jeetje Kinderwens, das ook sneu voor Romy! jeuk is zo naar....hoop dat de gel gaat werken en dat ze in ieder geval lekker kan slapen! Hoe kom je aan zoiets??? Nou ja, misschien niet zo belangrijk, beter te weten hoe je er vanaf komt!

Beterschap voor je meissie!

Suzy, stoere Thijs zeg! Zag de foto op facebook, hahahha dat hoofd ook! Je was niet de enigste die trots was! Box nu dus een standje omlaag, weer eenm stapje verder, weer een stukje groter he...oh wat gaat dat toch hard allemaal!

Ben inderdaad benieuwd wanneer het staan dan zal komen, volgens mij duurt dat niet heel lang!

wat een genot dat hioj nu zo goed slaapt! Jeetje wat zullen jullie genieten! Ik heb toen zelf ook weer echt even moeten leren slapen, dus herken het wel. Hoop dat je nu langzaamaan een beetje meer kan gaan uitrusten!

We krijgen trouwens een katertje...tis hier een mannenhuis...alle beesten zijn mannen en dan natuurlijk nog mijn grote en kleine man...ik delf het onderspit geloof ik! Maar goed, gelukkig hebben we een goede regel hier in huis..mama is de baas hahahha (niet dat ze naar mijn regel luisteren hoor.. ::))

Tygo's koorts is weg, maar de pieperitus nog niet....zoooo zeg. Nu dus al 18 dagen niets anders dan gezeur, gehuil, moe (maar niet gaan slapen overdag..) en toch vroeg wakker elke keer.

Zelf ook een paar hele slechte nachten gehad, dus dat is een gezellige combi.. Maar goed, hij begint iets op te knappen en volgens mij zijn zijn nieuwe tanden en kiezen nu zo goed als helemaal door, stand is nu 8 tanden (4 boven en 4 onder) en 4 kiezen (aan elke kant 1 zeg maar).

Nou ik ga nog even mijn sollicitatiebrieven afmaken en versturen, Barry's baas mailen voor een onder onsje en dan met de benen omhoog op de bank...

Kinderwens, hoe is het met Romy? Had nog even gegoogeld en las dat het vaak een allergische reactie is. Maar ja, zie daar maar eens achter te komen. Helpt die gel?

Nou die Tygo heeft een mond vol zeg! Ooh wat zal jij op je tandvlees lopen na 18 dagen gezeur en gehuil..pfff Dat je hoofd nog staat naar sollicitatiebrieven!!

Ja Thijs was er zelf ook erg trots op, hij kan er geen genoeg van krijgen! Hebben vandaag meteen de box laag gezet, en zijn bedje is morgen aan de beurt. Moeten ook iets kopen voor op de rand. Hij knaagt namelijk aan de bedrand. Staan allemaal tandjes in. En ook bij de eettafel en box zie je tandafdrukken, het is gewoon een knaagdier!! Ik denk ook dat het staan niet lang meer kan duren. Als ik 'm neerzet bij de bank, dan blijft ie staan. Nu nog even zelf doorkrijgen hoe het werkt.

Ja dat slapen is lekker hoor..hopelijk houdt ie dit vol!

Nou dat is trouwens zeker een mannenhuishouding!!!

@Suzy, ja het gaat weer goed met Romy, gisteravond nog wel wat plekjes en had dr voor het slapen gaan helemaal ingesmeerd met die verkoelende gel, en ze heeft gewoon klokje rond geslapen, en had vanmorgen ook weer gewoon honger, dat is bij haar een teken dat alles weer goed is. Vandaag nog geen plekjes gezien. Ik had dat ook op internet gelezen en het enigste wat nieuw voor haar was die dag dat het begon was dat ze voor het eerst druiven op had. Volgende keer als mn vriend en ik een paar dagen samen vrij zijn proberen we gewoon weer druiven, krijgt ze het dan weer dan weten we waar het aan ligt.

En slaapt Thijs gewoon nog lekker tot 6.30? Eindelijk toch, kunnen jullie ook je slaap gaan inhalen.

Jeetje die Thijs, ook al staan aan de bank...nou dan duurt dat echt niet lang hoor! Tis een snelle jelle he, denk je dat hij nu nog sneller is omdat hij zijn grote broer van alles ziet doen?

En tuurlijk houdt hij dit goede slapen vol! Hij heeft het in ieder geval sneller door gehad dan Tygo! Al mag ik nu niet meer klagen hoor, ik geloof echt dat hij nu wel door heeft hoe dat moet doorslapen! Zet nu ook geen flesjes meer klaar 's avonds. eerst stond er een hele rij klaar met afgepast water en torentjes poeder. dit pak poedere maak ik nog op en dan koop ik het ook niet meer. Koemelk lust hij ook prima, dus als hij dan eens wakker wordt krijgt hij dat.

Tja solliciteren is nu niet echt waar ik zin in heb iid, maar goed zal toch moeten gebeuren als ik een aban wil! ik hoop nog steeds dat ik gebeld wordt voor die functie waar ik 2de was geworden. Kreeg nog een mail dat ze me echt een goede kandidaat vonden en ik op 1 sta als er plek is. Das een fijn idee, maar ja wanneer is er plek he. Afgelopen week bij het UWV geweest voor een gesprek, maar gelukkig hoef ik niet meer te komen. genoeg geklets om ze te laten geloven dat ik het echt zelf wel kan. Dus nu via mail af en toe contact en verder niet.

Ben wel toe aan een vakantie, lekker even met z'n 3tje thuis! Nog 2 weken na deze week en dan hebben we 3 weken vrij! Tygo heeft de papatic te pakken...tis de hele dag paaaapppaaaaa!!! Met een heel schattig accentje..hij gaat ook echt op zoek..papa???? zegt ie dan..en helemaal happy als papa dan thuis komt! hij maakt dan een heel grappig dansje en vliegt bar om z'n nek! Dan zeg ik: niet kussen hoor met papa! Alleen met mama kussen! Ja en dan blijft ie papa kussen hahahha Barry is echt een watje geworden hoor sinds Tygo er is! Staat regelmatig met tranen in z'n ogen als zijn ventje aan het spelen is, ontdekt, gek doet etc. ken ik dus helemaal niet van hem! In de 13 jaar dat we elkaar nu kennen heb ik hem 2 keer zien huilen! 1x omdat Dakar was afgelast (ja echt!!) en 1x op de begravenis van mijn beste vriend.. Wat het ouderschap allemaal wel niet met je doet.

Nou ik ga eens even lekker aan de koffie. Pino zal zo wel wakker worden, dus nog even genieten van de rust! Dar zal het morgen wel helemaal mee gedaan zijn..als de kitten er is! Tygo en Guus (partners in crime) zullen hem wel niet met rust laten en het zal ook wel oorlog worden met de andere katten.....ohhh heerlijk!!! hahahhaha

Kinderwens, tegelijk gepost! Nou ja, je was 9 sec. sneller hahahha Fijn dat het goed gaat met Romy! Zou wel denken he dat het dan de druiven zijn! Kan best hoor! Goed idee het nog eens te proberen als jullie samen vrij zijn, weet je het in ieder geval zeker!

Nou ben benieuwd of het inderdaad de druiven zijn! Mijn moeder heeft het ook gehad, en komt telkens terug. Maar bij haar is het een gevolg van de chemo. Als ze dan bijvoorbeeld een tas met schouderband draagt, zit ze de volgende dag onder de netelroos, tot de vellen eraan hangen. Dus ben blij dat het met Romy niet zover is gekomen!!

Ja Marleen, die mannen worden watjes van hun kindjes! Na de bevalling van Koen stond Michel te snikken en ik alleen maar lachen ( he he hij was eruit! ). En ik zie regelmatig waterige oogjes bij 'm als de jongens iets liefs of grappigs doen. En vorige week had hij op iedere knie een kind, ik een foto maken, die zag hij gisteren en toen begon ie ook te sniffen haha

En die Barry, huilen om Dakar...ohooo ik moet hier wel om lachen hoor!

Die kusjes zijn lief. Daar is ie trouwens wel snel mee. Koen ging ze pas met een maand of 19 a 20 gretig uitdelen. En of Thijs sneller is door wat hij Koen ziet doen..ik weet het niet hoor..met draaien was ie drie maanden later dan zijn broer. Zitten en tijgeren twee maanden eerder. Koen kon met tien maanden zich optrekken tot staan, en ik verwacht dat Thijs niet lang op zich laat wachten. Dus dan lopen ze weer gelijk. Ik zie wel dat ie nauwelijks interesse heeft in zn babyspeelgoed. Heb twee kratten voor Koen en 1 voor Thijs. Nou die van hem tijgert ie voorbij, maar die van Koen zijn natuurlijk mateloos interessant. Dus optrekken en leeghalen en daarop knagen.

Ja dat slapen is wel heerlijk hoor! Nu eerst eens goed uitrusten qua lichaam en geest. Toen Koen zo oud was als Thijs nu, was ik net weer zwanger. Lijkt zo lang geleden!

oh ja...3x heeft ie gehuild en de derde keer duurde wel een week hahahhahahha

Toen Tygo geboren was is ie begonnen en pas eind van de kraamweek hield het op! Dat ik dat toch vergeet!

Ja tis wat he, om Dakar...hij is erg fanatiek in het volgen, er rijden bekende van ons mee, dus extra leuk!

Dat het toen werd afgelast vond ie afschuwelijk! Maar daar mag ik natuurlijk niet over praten gna gna...dus ik heb het hier ook niet verteld hoor! :-X

Kusjes geven doet hij echt heel veel! (Tygo dan he  ;))Vooral Guus krijgt er veel, en of ie nou z'n kop of kont kust, maakt hem niet uit!

Nou ik ga m'n smurf uit bad halen....en daarna weekend!!!

Romy doet ook heel veel kusjes geven en kroelen. Ze doet zelfs papa's kussen een kusje geven als hij er niet is, papa's hoofd een kusje geven als hij nog ligt te slapen en soms krijgt ook je voet of je been een kusje. Als je aan Romy vraagt of een bepaalde knuffel lief is zegt ze ach en geeft m een kusje.

Romy zegt al een tijdje het woordje plassen, ze weet ook dat je op de wc moet plassen. We hebben een potje voor dr gekocht maar nog niet echt iets mee gedaan, vanavond riep ze ook een paar keer plassen, dus luier uit en op het potje, nou er kwam niets en ze wou ervanaf dus zij eraf, toen zei ze weer plassen dus weer op het potje, weer niets en toen zei ze klaar!! wij dr van het potje afgehaald en ze staat doodleuk op de vloer te plassen!!

Hallo dames!

Allereerst Missd: Van Harte Gefeliciteerd met je kleine/grote mannetje Massimo!!!

1 Jaar!!!!!! :feest3: :feest3:

Wat is het een heeeeeeerlijk weer, EINDELIJK!

Hopelijk genieten jullie er ook zo van?!

Jeetje, wat sneu voor die arme Romy  :(

Gelukkig dat de verkoelende gel werkt en hopelijk is ze er snel helemaal vanaf!

Beterschap!

Wat super fijn dat het met Tygo ook eindelijk ietsjes beter gaat!!!

Ongelooflijk he, die huisartsen...

En wat leuk dat je een nieuw katertje krijgt!!!  :love2:

Gaat hij Guus heten? Of heb ik dat verkeerd gelezen en heet je man zo...?

Zo ja, sorry hoor  ::)

Die knappe Thijs!!!

Zo groot en stoer al!

Hier gaat alles goed!

We gaan morgen lekker 2 daagjes weg naar een hotel in Arnhem.

Als het goed is hebben we mazzel met het weer  ;D

Ben wel heel benieuwd hoe het zal gaan in een hotel met Stef...

Gelukkig hebben we voor weinig geld een suite kunnen boeken dus er is een gedeelte wat we af kunnen sluiten met een glazen schuifdeur  :)

En anders waren wij ook gewoon lekker om half 8/ 8 uur naar bed gegaan, haha!

Volgende week vrijdag is Stef jarig!!!

Kijk erg uit naar zijn 1e verjaardagsfeestje.

Op zijn verjaardag zelf gaan we lekker naar de dierentuin want hij vind leeuwen, giraffen, olifanten ed. ontzettend leuk!  ;D

Hopelijk hebben we ook dan mooi weer!

Nog meer goed nieuws... ook wij hebben een zomervakantie geboekt!!!

We zouden eerst niet gaan ivm. mijn bekken maar we zijn al 3 jaar niet geweest en iedereen gaat en het is hier steeds zulk vreselijk weer dat we toch de gok gaan wagen!

Het is misschien niet heel slim van me maar we gaan naar Italie met de AUTO...

Het is 12 uur rijden en we zullen niet voor Stef maar voor mij echt elk uur moeten stoppen.

Maar... ik heb er ontzettend veel zin in en dat vind ik het belangrijkst!!!

We doen het sowieso in 2 dagen maar we hebben tijd zat dus als het in 3 dagen moet dan doen we dat.

Lekker op zijn gemakkie.

We gaan 16 dagen in zo'n kant en klare 6 persoons tent met alles erop en eraan voor maar €265,-!!!

Dat is nog eens leuk op vakantie gaan  ;D

Gaan jullie ook nog op vakantie allemaal?

Ik las wel dat Suzy lekker naar Spanje gaat en ook voor weinig.

Ook naar een camping toch, Suzy?

Nou meiden, geniet lekker van deze heerlijke dag en komende dagen en ik spreek jullie weer als we terug zijn uit Arnhem!

Liefs SnoesPoes

He Snoespoes, wij zijn al een midweek naar de Kempervennen geweest en gaan in september met heel de familie een weekendje naar de Huttenheugte, voor de rest gaan wij niet weg, we hebben net de tuin gedaan. Mn broer is ook met de auto naar Italie geweest, mn neefje is net een jaar en hun vonden het goed te doen, maar hij vind autorijden ook leuk. Romy zit na een half uur al te roepen dat ze eruit wil.

@Missd, gefeliciteerd met je kleine/grote man!!!! :feest3:

Romy ligt op bed, de was hangt buiten al te drogen en mama gaat ook lekker met een goed boek in de tuin zitten, heerlijk dit weer, beetje jammer dat ik 4 dgn moet werken aankomende week

O die midweekjes weg zijn ook heeeeeeerlijk!

Gewoon ff lekker ertussen uit.

Stef vind autorijden gelukkig ook geen probleem.

We weten alleen niet zo goed wat het beste tijdstip voor hem is om te vertrekken.

Dus als jullie nog tips hebben... ze zijn van harte welkom  :D

Geniet lekker van je boek en het zonnetje!

Liefs

goedemorgen dames,

zo, ik ben redelijk bijgekomen van ons drukke weekend!!! Massimo was zaterdag jarig, en wat issie verwend zeg.. we hebben een hele leuke daggehad. zo bijzonder, alweer 1 jaar. ik heb wel een aantal keer die dag stilgestaan bij een jaar eerder.. dacht ik; ohh om deze tijd kreeg ik mn ruggenprik. en toevallig keek ik om 17.50 op de klok toen dacht ik.. ahhhh nu was ie 5 minuten geboren.. heeel bizar allemaal. maar wat wordt het leuk. massimo kan al stapjes zetten langs de tafel, zegt al paar woordjes, het is een heerlijk ding en heeeeel erg ontdeugend..

ennnnn... ik heb nog heel leuk nieuws... we gaan voor een brusje !!!!!!!!!!!

vrijdag 3 augustus hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor een nieuw intake gesprek, ben benieuewd hoe het dan verder gaat en wat ze gaan doen?? We hebben nog 3 cryo's dus hopelijk ontdooien die goed. vorige keer niet dus ik ga er maar vanuit dat we weer een hele nieuwe poging moeten doen dan kan het altijd meevallen !!!

ben wel beetje zenuwachtig haha maar wil het heeel graag !!

fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje..

Guest tanja1969

hey missd,

nog gefeliciteerd met massima, jemig alweer een jaar wat gaat de tijd toch snel.

gaaf dat ie zo verwend is zeg.

gaaaaaaaaf voor een brusje!! zet hem op he...

liefs Tanja

@Kar, ja Romy heeft 2 dgn last gehad en nu is het gelukkig weg.

@Missd, leuk hoor voor een brusje!!!! Ik wil ook wel maar vriendlief wil niet, dus ja dan niet, wij hebben ook nog 1 cryo en zelfs die wil hij niet gebruiken. Misschien denkt ie er over een tijdje anders over, we weten nu na mn bbz dat het ook op de natuurlijke manier kan, dus gebeurt het dan is het ook goed.

En ja die ukkies worden maar verwend he als ze 1 worden hahahaha, wat heeft massimo allemaal gehad??

Eindelijk lekker weer zeg, waren we wel aan toe. Vandaag moest ik maar tot 13 uur werken dus toen Romy wakker was zijn we lekker naar het strand gegaan. Zal je net zien, als het regent slaapt ze maar tot 14 uur en nu lag ze er om 15 uur nog in.

Oh lekker Snoespoes, op vakantie!!!

Tja wat de beste tijd is om te gaan rijden..moeilijk hoor. Wij willen om 08.00 gaan rijden, dan begint de dag normaal en ipv slapen ( Thijs ) gaan we dan rijden. Dan valt ie snel genoeg in slaap. Voor Koen wil ik wat luisterboeken kopen die we dan op de cd speler doen. En verder zien we wel. Is toch aftasten wat werkt en wat niet. Ik stel me er maar op in dat het niet 1625 kilometer gezellig is in de auto, dan kan het altijd meevallen. Maak me er niet zo'n zorgen om.

Wij zitten inderdaad ook op een camping. Direct aan het strand dus de jongens gaan zich goed vermaken.

Heb je eigenlijk nog weleens iets gehoord van je oud-collega's? Je ging er natuurlijk niet op zo'n leuke manier weg, maar dat kwam toch vooral door je leidinggevende?

Missd, gefeliciteerd met je Kleine Grote Man! Ja dat is wat he, zo'n eerste verjaardag. Ik was toen ook erg bezig met alles wat er een jaar daarvoor gebeurde. En het is geweldig om te zien hoe die ukken verwend worden, is toch stukken leuker dan de enveloppen met geld die wij krijgen.

Wat leuk dat jullie voor een brusje gaan! Wij zijn er ook over uit dat we dat willen. Nou ja, wordt dan 2e brusje in ons geval haha Moet een afspraak gaan maken hoe dat in zn werk gaat. Wij hebben ook nog een cryo, maar ik moest voorafgaand aan pogingen drie maanden Lucrin. Dus vraag me af of dat nu ook moet en of als het niet goed ontdooit we dan meteen kunnen starten met Puregon. We willen het nu nog niet, maar willen wel weten hoe het traject zal zijn zodat we kunnen kijken wanneer we ons weer in het circus storten. Zijn jouw cryo's per stuk ingevroren?

Kinderwens, hoe is het met Romy?

Lekker trouwens, tot 13.00 werken met dit weer! Ik moet deze week vier dagen grrrrr

Kar, wat een leuke foto's weer. Ik heb het idee dat Sepp meer verandert qua uiterlijk dan Lieke. Of lijkt dat maar zo? Is dat houten speelgebeuren in jullie tuin? Gaaf zeg! En die Sepp, gewoon zelf de glijbaan op klauteren..wat een ondernemend manneke is het toch! Ik zag trouwens laatst een kindje dat blijkbaar ook de gaten in zn broeken kroop, want die hadden ze kniebeschermers zoals je bij het skaten draagt, omgedaan.

Ik was wel ontzwangerd toen hoor. Eerlijk gezegd voelde ik me al heel snel weer normaal. Toen ik na zes weken weer fatsoenlijk kon lopen ( met dank aan de slager die me gehecht heeft grr ) voelde ik me zoals ik me altijd voelde. Heb geen last gehad van hormonale schommelingen of iets dergelijks. En na Thijs al helemaal niet, ik wandelde na een paar uur met kind op m'n arm het ziekenhuis uit en voelde me kiplekker.

Nou Thijs gaat als een jekko, vanmorgen zaten Koen en ik aan tafel te ontbijten, Thijs zat in de box. Ik zie 'm zich optrekken tot zitten en ineens gaan die handjes omhoog en trekt ie zich zo op tot staan!!!!! Hij gieren van de lach, en ik tegen Koen 'kijk, kijk, kijk nou wat je broertje doet!!!' waarop Koen belangstellend 'zoooooo goed'  zei en vervolgens onverstoorbaar zn bordje pap leeglepelde. Heb er snel een foto van gemaakt, zo trots op mn jochie!

Hey meiden,

Kom amper aan schrijven toe hier!

eens kijken of het me vandaag gaat lukken, in delen dan maar!

Mssd, als nog van harte met de verjaardag van jullie kleine/grote man! Gaaf he zo'n verjaardag! Ik vond het echt genieten en herkenbaar hoor dat je terug denkt aan het jaar ervoor.

En nu dus al een besluit om voor een brusje te gaan,  jeetje zeg! Wat gaaf voor jullie! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, maar je houdt ons vast op de hoogte!

Ben wel een beetje jaloers hoor...ik zou ook wel willen, maar het gaat financieel echt niet, en ik denk dat het goed is als we eerst even genieten dat het nu zo goed gaat en we allemaal beginnen bij te komen.

Snoespoes, lekker zeg vakantie geboekt! Klinkt erg goed en inderdaad das geen geld!

Druk met de voorbereidingen voor morgen? Ja, dan zijn alle baby's alweer 1 van ons Topic toch?

Geniet vooral van de mooie dag en jullie mooie mannetje!

Kindwens, en heb je alweer druiven geprobeerd? Jij hebt volgens mij veel gewerkt met het mooie weer of niet?

En vond Romy het strand leuk?

Kar, wat een geweldige foto's! Ze hebben echt een meisje en jongens gezicht he...zo grappig! Tygo zat van de week met zijn vriendinnetje Amy in badje en je zag ook echt het verschil, meisjes lijfje of jongenslijfje. Bouw is toch wel heel anders. Heerlijk he dat buienleven...wij genieten er ook zo van! Tygo speelt ook graag in zijn blootje, en piest dan van zich af waar hij staat. Kijkt dan heel verontwaardigd..hahahhaha Inderdaad impel, maar zooo genieten!

Lief, ik probeer je snel te antwoorden hoor, maar lukt me niet altijd wanneer ik wil! Iig even een dikke  :love4: knuffel

Suzy, die Thijs....hij heeft de smaak te pakken hahahhaha echt heel knap zo snel achter elkaar! Lief dat Koen dan ook zo enthousiast reageert! Goed idee trouwens die luisterboeken! Mag hij ze zelf uitzoeken? Ach voor je het weet is de rit voorbij en genieten jullie lekker in de zon aan het strand!

Hier gaat het weer iets beter. De kuur sloeg goed aan en na 3 weken begon hij eindelijk op te knappen! Nu veel buiten en daar is hij in zijn element hoor, zand en water meer hebben we niet nodig! Hij eet en drinkt weer zoals voorheen en zelfs het avondeten gaat er nu in...nou ja, een beetje dan! We mogen iig weer helpen, wat even 3 weken niet mocht. Gisteren aten we "slierten"...nou die zaten overal hahahha op zijn buik, de keukenkastjes, op ons....maar het smaakte heerlijk! Hij had nog steeds last van berg en kreeg het lastig weg...gisteren zijn hele koppie onder het zand van de zandbak, dus ik olie erbij gegoten, een scrubhandschoen gepakt en wrijven maar...na 5 minuten alles practisch weg! Alleen op de fontanel zit nog iets, maar daar durfde ik niet echt te schrobben...

We hebben afeglopen zatredag een katertje gekregen, het liefste beessie ooit... Bleek alleen doof! Hadden die mensen niet gemerkt en tja wat doe je dan? Kattenluiken met chip zijn 95 euro, hebben er 2 nodig, buitenkennel maken (kost ongeveer 300 euro), nooit meer en raam of deur open kunnen laten... Als Tygo valt buiten en naar binnen komt rebnnen (als ie dat kan dan he hahaha) moet ik eerst zeggen: deur achter je kont dicht! Dus helaas maandagavond de knoop doorgehakt, hij moet terug.... Met pijn in het hart dus teruggebracht naar zijn mama..

We zoeken dus maar weer verder!

Nou ik laat het hier even bij want ik heb wel even een kopje koffie verdiend in de zon!

Even een foto samen met zijn vriendinnetje (dochter van mijn vriendin).

fotomc.jpg

hahaha, hij kijkt echt zo mopperig van mama ik wil helemaal niet op de foto hahaha!!!

Bedankt voor je mail, doet me goed ff van me afschrijven! Stuur je binnenkort weer een mail ivm met misschien nieuwe ontwikkelingen.

Liefs Lief