Jump to content
Pandabeertje

Hallo iedereen

Recommended Posts

Hallo,

graag wil ik me voorstellen, ik ben 39 en ben met ons 4 poging bezig. Dit is ons 3e ICSI poging, de eerste was IVF.

Ik ben inmiddels al 10 jaar verder. Elke keer als ik met de poging bezig was, was ik van plan een dagboek te

schrijven,

maar het is er helaas niks van gekomen. Ik hoop dat mij dat helpt om de dingen en gevoelens beter te begrijpen en ook

het met anderen te delen. Vorig jaar ben ik voor het eerst in 10 jaar zwanger geworden, maar helaas heb ik ons

"kindje"met 6 1/2 weken verloren. Wij waren zo blij en dan zo op eens zo verdrietig. We hadden nog een cryotje

gehad, dus het was nog hoop, maar die is helaas tijdens het ontdooien kapot gegaan.

Nieuwe jaar , nieuwe kansen? We hopen het . We hebben het geluk gehad en mogen nog een poging wagen. 

Morgen is mijn 1e echo en als alles goed gaat, weten wij half april of het gelukt is.  Ik geef toe, dat ik bang ben, misschien was ik nog niet zo bang als nu.

Ik druk duimen voor jullie allemaal dat het lukt!!!! 

Guest tanja1969

hey pandabeertje,

van harte welkom op dit verslavende forum.

wowie ook al een lange weg afgelegd net als ons.

vraag gerust alles er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

succes met de echo en de volgende poging en mijn duimen draaien dat het nu

eens raak is

liefs Tanja

Hi Pandabeertje,

Jeetje, het heeft jullie afgelopen jaren ook niet mee gezeten, he :(

Ik begrijp je angst heel goed, je wilt het zo graag, hebt steeds weer opnieuw hoop, maar tot nu toe telkens teleurgesteld.. Ik hoop van harte dat jullie dit keer niet teleurgesteld gaan worden en jullie half april goed nieuws krijgen !!

Heel veel succes en sterkte!!

Liefs, Nic

lieve mensen,

bedankt voor jullie reacties.

Jullie hebben ook heel veel meegemaakt zo te lezen. En dan dat ik, dat ik het moeilijk heb.

Ik ben nu al blij, dat ik hier op dit forum ben ingelogd, het geeft toch een veilig gevoel. Iedereen denkt dat hij weet,

wat wij meemaken, mensen bedoelen het goed, maar ik ben van overtuig, dat je het pas weet, als je het zelf meegemaakt heb.

Vorige keer heb ik acupunctuur gehad, dit keer ging dat sneller dus doe ik het met maansteen, robijn en jaspis en heel veel vitamines van alles. Volgens mijn huisarts kan het niet schaden.

Het is ook elke keer anders, nu heb ik al nu hitteaanvallen en dat al na 2 weken decapeptyl spuiten, ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Ik duim ook voor jullie allemaal en respect voor  jullie moed!!!! :-*

Hoi Pandabeertje,

Tien jaar...wat een weg hebben jullie afgelegd! Diep respect voor de kracht die jullie hebben om door te zetten. Is niet makkelijk om dat na al die jaren nog te vinden.

Dit is een heel fijn en warm forum, met genoeg ervaringsdeskundigen. Stel dus gerust al je vragen, en schrijf je gevoelens van je af. Er is altijd wel iemand die antwoord weet, en begrijpen doen we het allemaal.

Hey pandabeertje!

Welkom op dit fijne forum met lotgenootjes.

10 jaar...wat een lange weg is dat voor jullie al geweest! En wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad zeg...

wat ongelooflijk knap dat jullie een nieuwe poging ingaan, er zullen niet veel mensen zijn die na zo'n lange tijd dit nog zouden kunnen opbrengen! Heel veel succes met deze poging, wat zou het geweldig zijn als het nu mag lukken!

hallo,

het klopt 10 jaar is een lange tijd, maar wij hebben nog steeds te hoop. het is zo, ik was al bezig met mijn ex-5x eigen cyclus en 1 IVF. het heeft ons beiden heel veel geraakt, uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan, later heb ik nu mijn droom prins gevonden en dit is ons 4 poging.

Ik en mijn ex zijn wel vrienden gebleven en nu pas ik af en toe op zijn dochtertje van 2. het is toch gek!!! Deze weekend komt zij bij ons logeren en wij zullen er van genieten.

gisteren ging het goed in ziekenhuis, slijm was goed dun en geen cystes.

volgende week dinsdag dus op nieuw.

Bedankt voor jullie reactie, het geeft me een leuk warm gevoel.

Groetjes,

Pandabeertje :love2:

Nou, dan heb je wel een goede band met je ex als je op zijn kindje past! Fijn als je nog goed met elkaar overweg kunt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen! Genhiet maar lekker van dat kleine meisje om jullie heen, hoop dat er in de toekomst ook zo'n friemeltje voor jullie zelf op de wereld komt. iig positief dat alles er goed uit zag!

Wat fijn zeg dat je met je ex zo goed kunt opschieten en wat lief van je dat je op zijn kindje wilt passen.

Hoop dat je dinsdag aanstaande meer te horen krijgt of gelijk beginnen mag met een nieuwe poging.

Wel fijn dat de uitslag van de 1e afspraak positief was.

Heel veel succes en sterkte gewenst in de mmm.

Groetjes,

Ro

Hallo Pandabeertje,

Ik hoop voor jullie dat je ex over een tijdje op jullie kleintje mag letten !!

Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd, hopelijk dinsdag weer goed nieuws.

Guest tanja1969

wowie pandabeertje

das wel heel speciaal zeg... fijn dat jullie een goede "relatie" hebben.

is hier niet zo hoor, meer oorlog maar ja

succes dinsdag!!!

liefs Tanja

Dat is wel bijzonder! Goed dat jullie dat kunnen. Hangt misschien ook af van de reden waarom je uit elkaar gaat, en hoe. Maar ja, zelfs dan is het oppassen op zijn kind misschien toch wat heftiger.

Ik hoop dat de rollen over negen maanden omgedraaid zijn!

Hoi,

het is inderdaad zo dat ik goede band met mijn ex, wij hebben ook genoeg meegemaakt. wij zijn ook te lang bij elkaar gebleven, vooral om de kinderwens, dus het was wel heftig.Ik ben nu super gelukkig met mijn vriend en weet dat hij de liefde van mijn leven is. natuurlijk was het moeilijk toen mijn ex op eens kwam met bericht dat ze kind verwachten, ik dacht ook, hij heeft zo veel kapot gemaakt en nu heeft hij dat wij zo graag wil, maar toen zag ik het klein meisje en zij is zo gek op mij en mijn vriend, dus begon ik anders te denken. moet wel zeggen dat het oppassen meer van mijn kant komt, ik vind het heerlijk om kinderen om mij toe te hebben. het is net elk minuut een wonder.

misschien heb ik het niet goed geschreven, we zijn nu met de 4e poging bezig. sinds gisteren ben ik bezig met decapeptyl  te spuiten en natuurlijk direct last van mijn darmen, heb al spastische darmen, dus dit gaat weer dubbel op. het is wel voor een goed doel. Ik begin nu al met opvliegers en hitte aanvallen, en draaierig te zijn, het is toch elk keer anders.